崩溃前的指标,就是不少人辞去正职去炒股


所有跟贴·加跟贴·新语丝读书论坛

送交者: 老中一号 于 2007-10-26, 20:49:30:

回答: 现在没进入的不要再进入香港股市了,离崩溃不太远了 由 老中一号 于 2007-10-26, 20:40:37:

如果人人炒股都能获得比正职更高的收入,岂不是共产大同?

下面这种例子越来越多,这种是典型的崩溃前指标。这种白痴散户还认为奥运后还能长升长有,真是傻得可怜,怪不得正职收入那么少,他老板应该为少了个白痴下属而感到幸运。

“北 水 南 調 , 指 8 月 17 日 V 形 反 彈 至 今 長 升 長 有 。 在 電 子 配 件 廠 任 職 中 層 經 理 的 傅 先 生 , 毅 然在 兩 個 月 前 劈 炮 全 職 炒 股 , 以 50 萬 元 作 本 金 , 專 炒 紅 籌 國 企 股 , 現 時 每 月 獲 利 3 至 4 萬 元 。 「 我 以 前 日 捱 夜 捱 , 又 要 北 上 傾 生 意 , 人 工 都 唔 夠 家 咁 多 , 點 解 唔 辭 工 實 個 市 呢 ? 大 市 調 整 , 咪 用 注 碼 控 制 風 險 。 」
傅先 生 表 示 , 自 己 92 年 開 始 炒 股 , 過 往 偶 有 損 手 , 好 像 今 年 7 月 底 以 每 股 約 1.9 元買 入 雅 域 集 團 10 萬 股 , 以 昨 收 報 1.18 元 計 算 , 賬 面 蝕 7.2 萬 元 。 「 買 入 主 因 係 炒落 後 工 業 股 , 點 知 8 月 中 跌 市 後 冇 乜 反 彈 過 。 查 實 雅 視 盈 利 唔 錯 , 我 會 長 收 息 。 」

「 炒 紅 籌 國 企 太 易 賺 」

劈 炮 的 真 正 誘 因 , 是 近 期 炒 紅 籌 國 企 股 太 易 賺 錢 。 「 我 50 萬 銀 , 順 勢 買 中 移 動 、 中 國 人 壽 同 中 煤 能 源 等 股 票 , 短 炒 獲 利 。 單 計 中 煤 , 我 5 元 左 右 大 手 增 持 , 到 約 20 元 放 晒 , 勁 賺 逾 25 萬 元 。 」
指 過 三 萬 點 , 傅 先 生 認 為 , 短 期 最 多 跌 一 兩 千 點 , 微 不 足 道 。 「 講 真 中 央 政 府 已 變相 操 控 中 港 股 市 , 企 業 純 利 唔 得 就 注 資 , 升 過 龍 就 放 風 調 控 , 港 股 實 可 保 持 穩 健 升勢 。 更 何 況 , 香 港 資 金 過 剩 , 散 戶 又 精 明 好 多 , 主 要 玩 短 線 獲 利 。 大 戶 掟 貨 , 如 果係 優 質 好 股 , 散 戶 就 趁 低 吸 納 , 走 勢 唔 掂 就 止 蝕 換 馬 , 跌 市 跌 極 有 限 。 」 他 估 計 ,聯 儲 局 本 月 底 再 減 息 , 港 股 繼 續 飆 , H 股 升 到 奧 運 都 未 升 完 。”




所有跟贴:


加跟贴

笔名: 密码: 注册笔名请按这里

标题:

内容: (BBCode使用说明