好,稍微改好嘀


所有跟贴·加跟贴·新语丝读书论坛

送交者: PhonyDoctorPhD 于 2006-10-12, 01:23:22:

回答: 本老中帮你改改啦,这哪里是南蛮土语? 由 老中一号 于 2006-10-11, 18:14:32:

拒话,真系无o念到大陆发展o甘犀利,高楼大厦周围都系。正既餐馆多,好食既地方都多,南方菜、北方菜、城市菜、农家菜全部都食到。但系,有一样唔好,食完容易肚屙。

在(响)快番黎前一星期,我食左餐馆污糟野,屙烂屎屙到成身无力,行唔郁,就入左医院,打吊针。吊针打左三天(日),人都(认真)唔掂。后尾,医生又换左种药打针先至好番。医生话,原来打D药系流野。讲到呢度,拒显得好激动,又话,其他野造假都得,假药系会医死人o架!

我话,今镬你学野啦!以后再去大陆玩,你多带D美国肚屙丸。系餐馆食饭前,你就先食两粒。甘样,你就可以放心食晕成个大陆。他(拒)话,去第二度国家旅游,就没发现甘多流野。大陆而家mut野都系假既,只有一种野系真既。我问,mut野?拒话,假药。




所有跟贴:


加跟贴

笔名: 密码: 注册笔名请按这里

标题:

内容: (BBCode使用说明)